tisdag 29 oktober 2013

Bildregn

Jag är så dålig på att blogga men nu har jag skaffat en app så det ska funka från mobilen!! Då kanske det blir lite tätare inlägg!
Alla har ju inte instagram och Facebook så då behövs en blogg där all information finns. Jag har även en webshop men hinner inte med den så den kommer läggas på is ett tag tills jag hittar tiden :)

Här kommer iaf lite bilder på en del jag sytt senaste tiden. Tyvärr är jag dålig på att fota allt som postas till kunderna men det finns lite iaf :)

Baggybyxa i jeans med söta detaljer i spets på fickorna. Singoallablusen är i ett vävt bomullstyg med söta detaljer. 
Pris för byxor 349:- blusen 249:-



Enkel söt top i ljusrosa trikå med lite rynk fram och bak. Ett litet hjärta i jeanstrikå i ena nederkanten. Och med puffärm med avslutande volang nedtill på ärmen. 
Denn är samma modell fast andra tyger bara. Det är bara framsidan som är mönstrad. 
Denna sydde jag till min dotter och här har jag använt ett mönster från Ottobre kids så denna modell kan jag inte sälja men kan rita något eget. Den underbara trikån kommer från Znokdesign och heter boysenbär. 
Den här byxdressen blev väödigt populär i somras. Den har smock upptill i många rader och axelband som man knyter. Vid och härlig i modellen :) Mitt bonusbarn Lisa önskade sig denna när hon fyllde år och blev riktigt glad över den!!
Min dotter till vänster och Lisa till höger. De ville självklart ha varsina haremsbyxor i camouflage! Denna byxa säljer som smör :) Den är hur skön som helst (har själv 2 par)!!!! Luvtröjan Lisa har på sig har jag oxå sytt. 
Som sagt, de är poppis!! Dessa sydde jag för några veckor sedan och skickade till kunderna! Det bästa är att de passar både små bebisar och vuxna kvinnor!!
Pris fr 229:--499:-. Går självklart att få i vilket tyg man önskar. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar