måndag 2 september 2013

Dags att sparka igång skrivandet igen!!

Efter att tänkt igenom det här med bloggandet så har jag kommit fram till att börja igen!! Här finns inte så mkt men har haft andra bloggar under några år så jag tröttnade lite på att skriva.

Det är ju så att man måste uppdatera, jaga läsare och vara aktiv. Men jag börjar så får vi se vart det leder!


Här kommer ni få bilder på de kläder jag syr och säljer och även lite vardagsbekännelser :)

Är det något ni undrar över så fråga på :) jag svarar på det jag kan!



Randig farfarströja med knäppning fram och tuffa stjärnor på ärmarna 249:- finns HÄR
och sköna byxor med häng och smala ben med stjärnor över knät, pris 229:- Dessa finner du HÄR

 Även denna farfarströja finns att beställa och du hittar den HÄR pris 249:-

Tuffa camoharem som är super sköna och har långa benmuddar och resår/mudd i midjan!
De kan du oxå beställa och finns i min webshop
Pris 229:-


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar