fredag 16 november 2012

TÄVLING!!!!

Hej svejs!

Dags igen att dra igång en liten tävling! Här i bloggen har jag inte haft någon än men på fb sidan
LopeLope hade jag en för ett tag sedan och det blev populärt!! 
Själv tycker jag det är roligt med tävlingar ifall man vinner och ibland gör man ju faktiskt det :)

Men för att det inte ska vara enbart en utlottning så vill jag ha ett litet tävlingsmoment med :) , en gissa-hur-många tävling! Ifall det är flera som svarat samma och det rätta så lottar jag mellan dessa!

För att vara med ska du:


  1. Gilla min fb-sida LopeLopedesign
  2. Skriva en kommentar i det inlägget som handlar om tävlingen på facebook. Där du gissar hur många delar som finns på bilden och att du gillar sidan.
  3. Blir extra glad om du även delar och gillar just det inlägget :)


Tävlingsmoment:

En tryckknapp består av fyra delar för att det ska bli en tryckknapp. Hur många delar tror du det finns på bilden?



1:a Pris är valfritt plagg med önskat tyg och storlek från min sida LopeLope.se med ett värde upptill 200 kr
         (så vill du ha två mössor istället går det jätte bra)
2:a och 3:e pris är valfri mössa ur min kollektion LopeLope.se



LYCKA TILL!!!!

1 kommentar:

  1. Hittat din shop av en slump och blev helt såld! Superfina kläder! Vår lilla tjej är född som dalkulla och pappsen är mas, så kläderna med dalahästar är helt underbara! :)
    Blir nog en beställning här fram över! :)

    SvaraRadera